Warranty Policy
1. Warranty Period
Product | Warranty Period |
EMEET Meeting Capsule | 2 Years |
Speakerphone | 2 Years |
Webcam | 1 Year |
Headset | 2 Years |
Accessories | 30 Days |
2. What is covered by this warranty?
This warranty only applies to orders purchased from emeet.com.
And the warranty period starts from the date you receive the products.
- The product is within the valid warranty period.
- You can provide valid proof of purchase(order number, purchase date, invoice, etc).
- Please clarify the product issue you encountered in the email.
3. EMEET is not liable for:
- Items whose warranty has expired
- Purchases without valid proof of purchase
- Items that have been refunded
- Free Items
- Repairs through 3rd parties
- Non-quality related issues
- Damage from misuse of products (including, but not limited to: falls, extreme temperatures, water, operating devices improperly)
- The product was disassembled, modified, or added without authorization except for the suggestions given in the official product guide.
4. Process
Should any questions during the warranty period, please contact us at support@emeet.com.
We will try our best to support you.
1. 保証期間
製品 | 保証期間 |
会議用カメラ | 2 年 |
ストリーミングカメラ
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ヘッドセット
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スピーカーフォン
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ウェブカメラ
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アクセサリー
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6ヶ月 |
2. 保証対象
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製品は保証期間内
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有効な購入証明(注文番号、購入日、請求書など)を提出することができる
-
電子メールで製品の問題を連絡する。
3. 保証対象外
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保証期限が切れている製品
-
有効な購入証明のない製品
-
返金済みの商品
-
無料製品
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第三者による修理を行った製品
-
品質に関係しない問題
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製品の誤使用(落下、極端な温度、水、デバイスの不適切な操作を含むが、これに限定されません)による損害
-
公式の製品ガイドに記載されている提案を除き、当該製品が不正に分解、改変、または追加された場合。